22. listopadu 2006, 8:01
Pavel PetrHokejisté prvoligového BK Mladá Boleslav budou hrát od utkání 24. kola s Duklou Jihlava své domácí zápasy v nově pojmenované hale. Zimní stadion byl dnes krátce před čtrnáctou hodinou pokřtěn na Zlatopramen arénu. Název tak získal podle jednoho z hlavních sponzorů klubu. Tím se stalo nejprodávanější jedenáctistupňové pivo v České republice – Zlatopramen z produkce ústecké společnosti Drinks Union, a.s. Při křtu bylo stylově rozbito jedenáct lahví pěnivého moku.
„Nový název našeho stadionu kvalitativně přibližuje mladoboleslavský hokej opět o krůček vpřed k našemu dlouhodobému cíli. Tím je postup do extraligy,“ pravil předseda představenstva BK Mladá Boleslav Jan Plachý.
„Spojení naší celostátní značky Zlatoropramen s mladoboleslavským hokejem jen potvrzuje její výjimečné postavení. Věřím, že toto spojení bude prospěšné pro obě strany,“ vyjádřil přesvědčení předseda představenstva Drinks Union, a.s. Milan Hagan.
Marketingový manažer Zlatopramene Boris Rajdl pak doplnil, že spojení této značky a hokeje v Mladé Boleslavi není náhodné. „Jak Zlatopramen, tak hokej v Mladé Boleslavi patří ke špičkám ve svém oboru. Toto spojení nám proto připadá jako přirozené.“
Jisté je, že smlouva o spolupráci byla podepsána na tři roky. „Obě strany však předpokládají, že spolupráce bude pokračovat i po vypršení této smlouvy,“ uvedl Jan Plachý. Finanční podpora ze strany Drinks Union směrem k mladoboleslavskému hokeji ale zveřejněna nebyla.
Podle Jana Plachého se tato částka pohybuje v řádech miliónů korun. Součástí smlouvy je pak skutečnost, že se při domácích utkáních BK Mladá Boleslav zcela pochopitelně bude točit jedenáctistupňový Zlatopramen.
ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz