8. října 2022, 14:01
Adam BagarSpolečnost Škoda zcela originálně využila svůj reklamní prostor v rámci pražského utkání NHL, kdy místo klasického spotu nabídla překvapeným divákům u televizních obrazovek TV Nova velkolepou honičku svých aut s obřím žralokem a predátorem přímo na ledové ploše O2 areny.
To vše s využitím nejmodernější technologie a v rámci mixování reality s tou virtuální. V přenosu NHL se podobná reklama objevila poprvé v historii letos v květnu, podruhé pak v pátek v Praze.
„Jako partner pražského zápasu NHL Global Series jsme využili této výjimečné příležitosti, abychom představili divákům naše speciálně upravené vozy ŠKODA SHARYAQ a PREDIAQ v rámci unikátní rozšířené reality přímo během přenosu z pražské O2 areny,” říká Vítězslav Pelc z oddělení strategie sponzoringu a speciálních projektů ŠKODA Česká republika.
„Toto technologicky zcela inovativní pojetí prezentace naší značky jenom podtrhuje naše ambice na poli vývoje našich produktů a zároveň dlouhodobou strategii sponzoringových aktivit značky ŠKODA, ve které hraje stěžejní roli sportovní fanoušek,” dodává Pelc.
AUGMENTED REALITY v akci. ? Poprvé v takovém měřítku u nás a to v přímém přenosu z #NHLGlobalSeries v Praze. Bitva mezi #SHARYAQ a #PREDIAQ jak jste ji ještě neviděli. #skodacr @PredsNHL @SanJoseSharks @NHLcz pic.twitter.com/ht1SWJlCjF
— skoda.cz (@skodacz) October 8, 2022
Koncept a realizaci téměř minutové virtuální animace připravovala fan experience agentura Go4Gold společně s IMA production několik měsíců.
„Je to unikátní projekt v kontextu celé Evropy, nic podobného se tady dosud nerealizovalo. Díky této technologii mohou značky přinášet fanouškům v rámci svého partnerství zcela jedinečné zážitky, díky kterým bude možné diváka vtáhnout do děje tak jako nikdy dřív,” popisuje originální aktivaci automobilky kreativní ředitel Go4Gold Tadeáš Drahorád.
Fikce se podařilo dosáhnout díky věrohodným 3D modelům, ale i speciálním senzorům a softwaru české firmy ISG Graphics. Podobné reklamy jsou přitom ve světě ojedinělé, v Americe se s nimi teprve začíná.
Samotné utkání, které v O2 areně sledovalo 16 648 fanoušků, vyznělo lépe pro Predators, kteří po výborném taktickém výkonu zvítězili 4:1. O jedinou trefu Sharks se postaral Tomáš Hertl.
ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@hokej.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz